Pozvednutí úrovně influencer marketingu v jezdeckém světě – taková byla původní myšlenka Barn Managementu v době jeho vzniku. Ta se ale rychle rozrostla a postupně se zformovala v Barn, jak jej známe dnes. V jezdectví nikdy není na škodu se občas vrátit na začátek a oprášit si základy, i my si proto nyní dovolíme začít malým návratem do minulosti.
Česká značka jezdeckého oblečení Horse Spirit byla prvním klientem Barnu vůbec, a to už v době, kdy Barn jako takový ještě neexistoval. Naším úkolem byla tvorba rešerší a dohledávání influencerů pro potenciální spolupráce na českém a slovenském trhu. Na contentu pro Horse Spirit se dodnes významnou měrou podílí Věrka Zikan (WerrEms), která je mimo jiné součástí Barn Creators.

Jezdecké oblečení Horse Spirit na Content Day v TJ Equus Kinsky, autorka: Anežka Fikarová (členka Barn Creators), modelka: Magdalena Bradáčová Kořínková (Equine Etiquette)
Naši Barn Creators však mají za sebou mnohem více úžasných projektů. Zářným příkladem je například prezentační video pro českou odnož britské značky krmných doplňků NAF, které běželo na LED obrazovkách během celé loňské sezony Českého skokového poháru a vídat jej můžete i letos. Exkluzivním distributorem produktů NAF pro Česko je firma Ghoda.cz. Video ke shlédnutí zde: NAF.cz Míša Refková ČSP 2023
Zmíněné video k prezentaci NAF Česká republika vzniklo ve spolupráci s jejich ambasadorkou, úspěšnou parkurovou jezdkyní Michaelou Refkovou. A proč to zmiňujeme právě teď? Pro letošní sezonu totiž připravujeme novou verzi videa, které se bude opět vysílat na ČSP.
U Míši Refkové ještě chvíli zůstaneme, a to zejména v souvislosti s jejím Easy Jump Teamem, se kterým spolupracujeme od léta 2023. V tuto chvíli přichází na řadu divize Barn Production – ta totiž zrealizovala reklamní textil pro celý tým. Trička, mikiny a bundy nyní oblékají nejen závodní jezdci, ale také všichni ostatní členové Easy Jump Teamu.

Michaela Refková v námi dodaném oblečení s potiskem Easy Jump team, autorka: Eliška Machová (členka Barn Creators).
Zřejmě jste už také slyšeli o největším národním parkurovém seriálu pro amatérské jezdce Amateur Jump Tour, možná se jej dokonce sami účastníte. V současné době se o chod AJT aktivně stará tým Barn Managementu, jehož CEO Andreu Bubníkovou potkáte na každém závodním víkendu.
Andrea je spolu s našimi Barn Creators zodpovědná za veškerá videa a fotografie, která se objevují na sociálních sítích Amateur Jump Tour a dělají radost také závodníkům. Na Facebooku a Instagramu pak najdete velkou spoustu fotografií od akreditovaných tvůrců, což je další z námi zajišťovaných oblastí. Za jeden závodní víkend se na profilu AJT objeví v průměru 40–80 stories, která tvoří právě Andy klečící v písku kolbiště pod některým ze skoků – prosíme nezašlápnout, když pojedete kolem.

Naše Andrea během natáčení stories pro sociální sítě Amateur Jump Tour, autorka: Nikol Rosová (členka Barn Creators).
Mezi naše úkoly spadá kompletní zajištění obchodu a online marketingu AJT, tedy také zajištění generálního partnera celé sezóny. Loni jsme se za tímto účelem spojili se známým výrobcem krmiv Höveler Czech v zastoupení majitelky Kateřiny Havlíčkové, letošní sezoně však vévodí zelená barva – generálním partnerem jsou tentokrát chovatelské potřeby KETRIS v zastoupení majitelů Ondřeje Matějky a Bronislava Formánka. Mimo to se staráme o propojení jména AJT s firmami, mezi které patří například Promis Care, Horses by Andy, Tom Crown, Fidos Design či Freex a Welfareclinique.
Léto i závodní sezona jsou v plném proudu – přemýšlíte, jak posunout i váš marketing na vyšší příčku výkonnostního žebříčku? Zavolejte nám a pustíme se do toho. Díky, že v tom skáčete s námi, užívejte prázdnin plnými doušky a vidíme se v kolbištích! 🙂
Tým Barn Management