Ještě než ze stromů spadne poslední list a pro letošek se definitivně rozloučíme s barevným podzimem, připomeňme si, co se v Barnu za poslední měsíc událo. A že to tentokrát stálo opravdu za to!

Stejně tak, jako koně vyměnili letní srst za huňatý zimní kožich, i v naší marketingové stáji nastala přímo přelomová změna. Naše Andrea předává žezlo a novým CEO a CFO Barnu je nyní Adam Urbanec. Adam je zakladatelem produkční společnosti A2group a bývalým výkonným ředitelem a producentem společnosti 11:11 Production. Andy tak bude mít více času na to, aby se mohla věnovat přípravě a tvorbě stretegií, kreativním směrům a hledání nových příležitostí.

Naše Andrea Bubníková předává post CEO/CFO Adamu Urbancovi.

A u Andy se ještě zdržíme, protože zmíněné předání ředitelského postu nebyla jediná velká novinka, kterou si pro nás připravila. Dovolte nám, abychom vám představili našeho nového maskota. Je jím nový člen Andreiny a tudíž i Barn rodiny, sibiřský husky jménem Moon Barn, který je mimo jiné důvodem, proč navázala spolupráce se společnostmi EquiZoo a SpokoDoggo. Moon je tak pečlivým testerem hraček, pelíšků, postrojů, kvalitního krmení a dobrot pro pejsky.

Našeho nejnovějšího člena nám už stihla vyfotit členka Barn Creators Žaneta Vernerová i Karolína Kopcová.

Ani naši Barn Creators neupadli do (pod)zimního spánku, mají totiž plné ruce práce. V srpnu proběhl content day u Natálie Kovářové, nejnovější ambasadorky Kentaur Saddlery, kde natáčely a fotily Žaneta Vernerová, Anežka Fikarová a Eliška Šimůnková, a na konci září jsme pak stihli ještě jeden content day přímo ve výrobě Kentauru, kde jsem se věnovali vytváření videí z procesu výroby sedel této české rodinné značky. Creators tak mají opravdu horu fotek a videí ke zpracování, kterými se v těchto chvílích pečlivě probírají a vy je můžete již vídat na sociálních sítích našich klientů. První z videí můžete už nyní vidět například TADY.

A u Kentauru se ještě na malou chvíli zdržíme. V září a říjnu jsme pro tuto značku také realizovali 2 reklamní kampaně s cílením na Německo. Účelem bylo nejen zvýšení povědomí o tom, jaké osobnosti a na jaké úrovni jezdí v sedlech značky Kentaur Saddlery, ale i zvýšení povědomí o značce samotné.

Výsledky kampaní pro Kentaur Saddlery

Výsledky kampaní pro Kentaur Saddlery

A protože Vánoce už jsou pomalu za dveřmi, máme pro vás dva tipy na vánoční dárky. Jezdecký diář, který jsme dělali pro Karolínu Sailerovou, již šel do tisku, a tak můžete svým stájovým přátelům nadělit pod stromeček praktický dárek z dílny Barn Production. Stejně tak merch vaší stáje, třeba podobný jako máme my v Barnu, potěší i zahřeje kolegy, zaměstnance nebo stájové besties. Napište nám a rozdávejte letos opravdu originální dárky!

Vizualizace jezdeckého diáře

Jezdecký diář pro Karolínu Sailerovou

Hledáte způsob, jak v příští sezóně dostat vaši stáj, značku či obchod s jezdeckými potřebami až na vrchol marketingového výkonnostního žebříčku? Kontaktujte nás a pusťte se s námi do zimní přípravy!